جنون ساینس یاجنون علمی(داستانی غم انگیز)

بنام الله
ابتدا باید عرض شود که متاسفانه سندرم ساینس هم جدیدا به بازار برخی دانشمندان و دانشجویان وارد شده است و باید برای چنین جامعه علمی گریست.
سندرم ساینس science syndrome یا جنون علمی یک اختلال روانی می باشد که باعث خروج دانشمند یا دانشجو ازموضوع علم خود می شود.
ساینس راعلم تجربی معرفی می کنند یعنی مطالعه پدیده های مادی ،تا اینجا مشکلی وجود ندارد اما جنون ازآنجا آغاز می شود که بعضی از دانشمندان ساینس تصمیم می گیرند غیرماده رانفی کنند وازموضوع علم خود خارج می شوند قبلا شرح این بیماری در مقاله قبل بنام سندرم فیزیک کاملا توضیح دادیم.
هنگامی که آقایان بظاهر دانشمندان ساینسی وارد خروج ازموضوع علم می شوند شروع به مهمل گویی وبه اصطلاح هذیان علمی می شوند که مورد استهزاء اطفال نیزقرار می گیرند حتی بایک سوال ساده مثلا آقا اجازه سوال ؟ دانشمند بفرما؟
دانشجو ببخشید شما که متافیزیک وماوراء ماده را اعتقاد دارید آیا زیر ابزار وعلم مادی خود آزمایش کرده اید بهمین سادگی درگام اول آقایان ساینسی ومادی شکست می خورند
برعکس دانشمندان واقعی ساینس اگر دین هم نداشته باشند وآزاده باشند وروح علمی برآنها حاکم باشد وازنظر روانی وعقلی سالم باشند کاملا اعتراف به تسخیر عالم مادی توسط یک نیروی غیرمادی خواهند کرد ولی افسوس که عقل انها بیمار شده است ومحتاج طبیب نفس هستند والا بحث علمی با آنها فایده شاید نداشته باشد چون ازموضوع علمشان خارج شده اند.
در هرحال درکتاب اصول فلسفه وروش رئالیسم علامه طباطبایی وشهیدمطهری ابتلائات ومغالطلات این بیماران روانی بااستدلالات کامل ذکرشده است.
این مغالطات ویاوه گویی ها متاسفانه گاهی درنورو ساینسی ها هم دیده می شود
چقدر مایه تأسف است که کسانی مثل کانت درشناخت دچار اشتباهات فاحشی شده اند وچقدر دردناکتر هگل ،مارکس وامثال ماتریالیست‌ها به بیراهه رفتند درحالیکه
اگر بعضی از اینها کمی تعقل داشتند یا جهان ودانش راباعقلی سالم بررسی می کردند هرگز خودرا ودیگران راگرفتار نمی کردند.
عصرجدید یاقرن بیست و یکم را فلاسفه قرن مذهب نامیده اند وچه اسم با مسمایی
،گرایش جوانان به مذهب وپروردگار یکتا وتوانا که نشان ازسلامتی روح برخی انسانها دراوج زندگی ماشینی می باشد مارا به آینده ای زیبا و درخشان نوید می دهد دنیایی ازجنس طلوع معنویت وعقل سالم ونابودی تاریکی ها ...

شکل قلم:F اندازه قلم:  A A   رنگ قلم:                       پس زمینه:                    
امتیاز: 3.0 از 5 (مجموع 3 رای)
نسخه چاپی  اضافه کردن به لیست Favorites  دعوت از یک دوست برای دیدن این صفحه  فرستادن این داستان با نامه  گذاشتن این داستان در وبلاگ یا سایت خودتان  تاریخ ثبت و شماره سریال داستان لینک ثابت این داستان  گزارش خطا یا تخلف یا محتوای نامناسب   



رای برای این داستان

1

طراوت چراغی ,


این داستان را خواندند (اعضا)

علی دوستمن (2/11/1398),طراوت چراغی (2/11/1398),طراوت چراغی (2/11/1398),آذر جهانی (3/11/1398),هادی هادوی (5/11/1398),حمید جعفری (مسافر شب) (7/11/1398),علی دوستمن (26/11/1398),مرتضی حبیب االهی یان (1/12/1398),

نقطه نظرات

نام: علی دوستمن کاربر عضو  ارسال در چهار شنبه 2 بهمن 1398 - 10:17

داستان تصحیح می شود خط هیجده ماوراء ماده رااعتقاد ندارید


نام: علی دوستمن کاربر عضو  ارسال در چهار شنبه 2 بهمن 1398 - 10:17

داستان تصحیح می شود خط هیجده ماوراء ماده رااعتقاد ندارید


نام: طراوت چراغی کاربر عضو  ارسال در چهار شنبه 2 بهمن 1398 - 20:36

نمایش مشخصات طراوت چراغی سلام وقت بخیر
منظورتون از اینکه میگید غیر ماده رو نفی میکنند یعنی درواقع این دسته از دانشمندای سکولار فقط چیزای مادی رو قبول دارن یعنی چیزایی که با چشم مادی میبینن رو قبول دارن ،و چیزهایی رو که معنوی هستن نمیبینن و فکر میکنم همین باعث میشه که به جنون برسن، چون به پوچی میرسن به بن بست میرسن و همین باعث جنونشون میشه ، البته آقای دوستمن من در حد فهم و درک خودم اینو فهمیدم و ممکنه اصلا من اشتباه درک کرده باشم.به هر حال ببخشید.


نام: علی دوستمن کاربر عضو  ارسال در چهار شنبه 2 بهمن 1398 - 22:36

باسلام منظورم دقیقا با بیماران روحی و روانی و گرگهایی هستند که درکمین برخی جوانان ساده دل وبعضی دانشجویان ساده لوح هستند
نظر جدیدی ندارند بلکه طفیلی همان نظریه پردازان قدیمی شون مثل مارکس ،وهگل وامثالهم شون هستند .
بابک جمله هم رنگ صورتشان زرد میشه بشون بگید علت ومعلول بمعنای عقلی ونه مادی واعدادی را قبول دارید یانه بگن آره بانفی تسلسل مجبورن به وجود خدا اعتراف کنند بگن نه ،نفی بدیهی کردند وازعقل خارج میشن.
آری حقا که خانه های آنها مانند عنکبوت سخت سست هست .وظیفه دونستم مردم وجوانان عزیزمون رو ازخطر این دروغ پردازان و بیماران روانی مطلع کنم من صدها مقاله دارم ولی اینجا بزبان ساده وعامیانه میگم تاهرقشری وازهرطیفی بتونن بخونن


@علی دوستمن توسط طراوت چراغی Members  ارسال در پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 10:22

نمایش مشخصات طراوت چراغی با سلام وقت بخیر ، ممنون از اینکه این متنو در سایت گذاشتید که ماها بخونیمش و مطلع بشیم و گول چنین شیادهایی رو نخوریم.


نام: هادی هادوی کاربر عضو  ارسال در شنبه 5 بهمن 1398 - 00:00

نمایش مشخصات هادی هادوی سلام آقای دوستمن
یه ضرب المثل قدیمی هست که همه ما بلدیم اونم اینه که میگن هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد!
نمیدونم اکثر ما ایرانیها (تا اونجایی که من دیدم) چرا مطالب را هرچند روایت یا آِیه قرآن که مستند ترین متن ماست رو در هرجایی میگذاریم، اصلا توجه به مکان یا محیطش نداریم به عنوان مثال میبینیم در گروه ورزشی که قرار بوده فقط اخبار ورزشی منتشر بشه یهو تفسیر قرآن میاد و...
بنده منکر تفسیر نیستم ولی جای تفسیر در کانال تفسیر و گروه تفسیره نه تو کانال ورزش و...
ببینید حرف درست و خوب، وقتی خوبه که جای خودش باشه، اینجا نیز محل ارائه داستانکه نه کلاس تدریس فلسفه و...
بنده علاقه ویژه ای به علامه طباطبایی عزیز دارم و این مرد بزرگ تاریخ را زیاد میخونم انصافا بهترینه اما گذاشتن اونا در اینجا اونم فقط به صورت داستان مجازه درسته؟؟؟
امیدوارم تندی جملاتم را به پای بی ادبی ام نگذارید.
نویسا باشید@};-


@هادی هادوی توسط هادی هادوی Members  ارسال در شنبه 5 بهمن 1398 - 00:01

نمایش مشخصات هادی هادوی کتابهای این مرد بزرگ



ارسال نظر

نام کاربری: کلمه رمز:
نام شما: ایمیل شما:
آدرس وب: http:// کد:  
استفاده از شکلک در نظر
نظر شما:
 

 نظر بصورت خصوصی برای نویسنده ارسال شود.
  مشخصات شما در این دستگاه ذخیره شود.